Periodo de publicación recogido
|
|
|
Study on the crushing mechanism and parameters of the two-flow crusher
Wu-Yuin Hwang, Yuan Lou
Applied Mathematics and Nonlinear Sciences, ISSN-e 2444-8656, Vol. 7, Nº. 2, 2022, págs. 875-890
Review of research on mobile-assisted language learning in familiar, authentic environments
Rustam Shadiev, Taoying Liu, Wu-Yuin Hwang
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 3, 2020, págs. 709-720
Guo-Liang Hsu, Jung-Chang Tang, Wu-Yuin Hwang, Yung-Chang Li, Jung-Chao Hung, Chun-Hwa Wei
Education and training in autism and developmental disabilities, ISSN 2154-1647, Vol. 51, Nº. 2, 2016, págs. 132-149
Investigating the role of computer-supported annotation in problem-solving-based teaching: An empirical study of a Scratch programming pedagogy.
Addison Y. S. Su, Stephen J. H. Yang, Wu-Yuin Hwang, Chester S. J. Huang, Ming-Yu Tern
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 45, Nº. 4, 2014, págs. 647-665
Effects of reviewing annotations and homework solutions on math learning achievement.
Wu-Yuin Hwang, Nian-Shing Chen, Rustam Shadiev, Jin-Sing Li
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 42, Nº. 6, 2011, págs. 1016-1028
The relationship of learning traits, motivation and performance-learning response dynamics
Gan-Jung Chen, Chen-Bin Chang, Wu-Yuin Hwang
Computers and education: An international journal, ISSN 0360-1315, Nº. 3, 2004, págs. 267-287
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados