InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Grassroots policymaking in practice: including heritage languages in the critical connections project through agency, activism, and alternative voices
Vicky Macleroy, Jim Anderson, Yu-Chiao Chung
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 25, Nº. 5, 2024 (Ejemplar dedicado a: Planning and Teaching Heritage Languages in the Translocal and Digital Space), págs. 590-611
Textart, identity and the creative process: a case study with Arabic heritage language learners
Fatima Khaled, Jim Anderson
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 27, Nº. 1, 2024, págs. 113-130
Finding a voice: arts-based creativity in the community languages classroom
Jim Anderson, Yu-Chiao Chung
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 14, Nº. 5, 2011, págs. 551-569
Mathematical Discourse in Shared Storybook Reading
Jon Shapiro, Ann Anderson, Jim Anderson
Journal for research in mathematics education, ISSN 0021-8251, Vol. 35, Nº 1, 2004, págs. 5-32
Focal point: observing log
Jim Anderson
Sky and telescope, ISSN 0037-6604, Vol. 101, Nº. 6, 2001, págs. 10-13
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados