Periodo de publicación recogido
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Enhancing Social Media Analysis with Visual Data Analytics: A Deep Learning Approach
Donghyuk Shin, Shu He, Gene Moo Lee, Andrew B. Whinston, Suleyman Cetintas, Kuang Chih Lee
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 44, Nº. 4, 2020, págs. 1459-1492
Is Best Answer Really the Best Answer?: The Politeness Bias
Shun Yang Lee, Huaxia Rui, Andrew B. Whinston
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 43, Nº. 2, 2019, págs. 579-600
Identity Management and Tradable Reputation
Hong Xu, Jianqing Chen, Andrew B. Whinston
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 42, Nº. 2, 2018, págs. 577-593
Toward a Better Measure of Business Proximity:: Topic Modeling for Industry Intelligence
Zhan Michael Shi, Gene Moo Lee, Andrew B. Whinston
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 40, Nº. 4, 2016, págs. 1035-1056
Content Sharing in a Social Broadcasting Environment: Evidence from Twitter
Zhan Shi, Huaxia Rui, Andrew B. Whinston
MIS Quarterly, ISSN 0276-7783, ISSN-e 2162-9730, Vol. 38, Nº. 1, 2014, págs. 123-142
Auctioning Keywords in Oline Search
Jianqing Chen, De Liu, Andrew B. Whinston
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 73, Nº 4, 2009, págs. 125-141
Optimal Design of Consumer Contests.
De Liu, Xianjun Geng, Andrew B. Whinston
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 4, 2007, págs. 140-155
Profiting from Partial Allowance of Ticket Resale.
Xianjun Geng, Ruhai Wu, Andrew B. Whinston
Journal of marketing: A quarterly publication of the american marketing association, ISSN 0022-2429, Vol. 71, Nº 2, 2007, págs. 184-195
Hacia la excelencia en el 'e-bussines'
Prabhudev Konana, Anitesh Barua, Andrew B. Whinston, Fang Yin
Harvard Deusto business review, ISSN 0210-900X, Nº 116, 2003, págs. 38-46
Anitesh Barue, Prabhudev Konana, Andrew B. Whinston, Fang Yin
Gestión, ISSN 0328-9117, Vol. 7, Nº. 3, 2002, págs. 38-45
Anitesh Barua, Prabhudev Konana, Andrew B. Whinston, Fang Yin
MIT Sloan management review, ISSN 1532-9194, Vol. 43, Nº 1, 2001, págs. 36-44
Un enfoque de teoría de juegos a la fijación de precios de punta
John R. Sorenson, John Tschirhart, Andrew B. Whinston
Hacienda Pública Española / Review of Public Economics, ISSN 0210-1173, Nº 74, 1982, págs. 294-313
Technology transfer: measuring the impacts of organizational and managerial structures
J.R. Marsden, Andrew B. Whinston, Vicente Salas Fumás
Sesiones especializadas, Vol. 2, 1986
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