Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language anxiety does not affect the growth of L2 reading achievement: The latent growth curve model approach
Richard L. Sparks, Abdullah Alamer
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 45, Nº 3, 2024, págs. 467-488
Modeling the interplay of EFL learners’ basic psychological needs, grit and L2 achievement
Majid Elahi Shirvan, Abdullah Alamer
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 7, 2024, págs. 2831-2847
Language achievement predicts anxiety and not the other way around: A cross-lagged panel analysis approach
Abdullah Alamer, Jihyun Lee
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 28, Nº. 4, 2024, págs. 1572-1593
The Causal Relationship between Learner Motivation and Language Achievement: New Dynamic Perspective
Abdullah Alamer, Fakieh Alrabai
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 44, Nº 1, 2023, págs. 148-168
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados