Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language policies and practices in early childhood education: perspectives across European migration societies.: Introduction to the special issue
Verena Platzgummer, Nadja Thoma
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 4, 2023 (Ejemplar dedicado a: Language policies and practices in early childhood education: perspectives across European migration societies), págs. 1277-1286
‘It’s a bit contradictory’: teachers’ stances to (practiced) language policies in German-language ECEC in Italy
Nadja Thoma, Verena Platzgummer
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 4, 2023 (Ejemplar dedicado a: Language policies and practices in early childhood education: perspectives across European migration societies), págs. 1319-1335
Educational Transitions in War and Refugee Contexts: Youth Biographies in Afghanistan and Austria
Nadja Thoma, Phil Langer
Social Inclusion, ISSN-e 2183-2803, Vol. 10, Nº. 2, 3, 2022 (Ejemplar dedicado a: Challenges in School-To-Work Transition: Perspectives on Individual, Institutional, and Structural Inequalities), págs. 302-312
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados