The Role of the L1 in EMI classroom practices: Exploring identity shifts through language choice
Balbina Moncada Comas
CLIL Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural Education, ISSN-e 2604-5613, ISSN 2604-5893, Vol. 5, Nº. 2, 2022, págs. 23-36
English-medium instruction in higher education and the ELT gaze: STEM lecturers’ self-positioning as NOT English language teachers
David Block Allen, Balbina Moncada Comas
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 2, 2022, págs. 401-417
Lecturers’ identities and practices in english-medium instruction at a catalan university: an ethnographic study
Balbina Moncada Comas
Tesis doctoral dirigida por David Block Allen (dir. tes.). Universitat de Lleida (2020).
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados