Transdisciplinary Approach to Training Future Managers for Digital Education in Yakutia
Elizaveta Afanasevna Barakhsanova, Anna Il’inichna Danilova, Vladimir Polikarpovich Barakhsanov, Alyona Vyacheslavovna Nikitina, Rimma Alekseevna Soloveva
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 8, Nº. Extra 3 (Teaching for University Students in the Context of Quarantine Measures During Pandemic), 2020
Teacher Education in Higher Education Systems during Pandemic and the Synergy of Digital Technology
Elena Z. Vlasova, Elizaveta Afanasevna Barakhsanova, Svetlana V. Goncharova, Tatyana S. Ilina, Pavel A. Aksyutin
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 8, Nº. Extra 3 (Teaching for University Students in the Context of Quarantine Measures During Pandemic), 2020
Characteristics of Implementation of Distance Remote Access to Learning in Russian Universities
Elizaveta Afanasevna Barakhsanova, Elena Zotikovna Vlasova, Galina Ivanovna Alekseeva, Zotik Semenovich Kuzin, Nikolai Nikolaevich Zhukov
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 8, Nº. Extra 3 (Teaching for University Students in the Context of Quarantine Measures During Pandemic), 2020
Corporate Training of Yakutia Teachers to Apply Methods of E-Learning
Maxim Anatolyevich Sorochinsky, Elizaveta Afanasevna Barakhsanova, Elena Zotikovna Vlasova, Mikhail Semenovich Prokopiev, Arkady Eduardovich Burnashev
Propósitos y representaciones, ISSN 2307-7999, ISSN-e 2310-4635, Vol. 8, Nº. 3, 2020 (Ejemplar dedicado a: Setiembre - Diciembre: Gestión educacional y competencias docentes)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados