Periodo de publicación recogido
|
|
|
Simulation:: Some Implications of Skill Theory
G.H. Jamieson
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 10, Nº 4, 1973, págs. 239-247
Learning by tape/slide, linear program, and illustrated booklet:: A comparative study
G.H. Jamieson, H. Marchant
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 8, Nº 4, 1971, págs. 245-250
Learning and retention:: A comparison between programmed and discovery learning at two age levels
G.H. Jamieson
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 8, Nº 1, 1971, págs. 34-40
Transfer of learning under two conditions of instruction:: Programmed and guided discovery
G.H. Jamieson
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 7, Nº 2, 1970, págs. 113-119
Learning by programmed and guided discovery methods at different age levels
G.H. Jamieson
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 6, Nº 1, 1969, págs. 26-30
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados