Periodo de publicación recogido
|
|
|
The effect of early enrollment in dual-language immersion programs on children’s English reading development: findings from a 5-year longitudinal study
Ye Shen, Rui Wang, Fan Zhang, Christina Areizaga Barbieri, Adrian Pasquarella
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 10, 2022, págs. 3773-3790
A cross-cultural comparison in pedagogical beliefs about oral corrective feedback: the case of English language teachers in China versus the U.S.
Laura Mahalingappa, Nihat Polat, Rui Wang
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 31, Nº. 4, 2022, págs. 410-430
Sensing sociability: Individual differences in young adults’ conversation, calling, texting, and app use behaviors in daily life
Gabriella M. Harari, Sandrine R. Müller, Clemens Stachl, Rui Wang, Weichen Wang, Markus Bühner, Peter J. Rentfrow, Andrew T. Campbell, Samuel D. Gosling
Journal of Personality and Social Psychology, ISSN 0022-3514, ISSN-e 1939-1315, Vol. 119, Nº. 1, 2020, págs. 204-228
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados