Periodo de publicación recogido
|
|
|
EFL Secondary Education Teachers’ Perceptions Toward Using Online Student Response Systems
Marco Cancino, Paloma Ibarra Benlloch
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 25, Nº. 1, 2023, págs. 97-111
Assessing the impact of the Lexical Approach on EFL perceived oral proficiency: What is the role of formulaic sequences?
Marco Cancino, Jonathan Iturrieta
VIAL, Vigo international journal of applied linguistics, ISSN 1697-0381, Nº. 19, 2022, págs. 41-66
Incidental vocabulary learning and retention of EFL learners: To what extent is topic interest a factor?
Marco Cancino
Revista española de lingüística aplicada, ISSN 0213-2028, Vol. 34, no. 1, 2021, págs. 31-52
Exploring the Code-Switching Behaviours of Chilean EFL High School Teachers: A Function-Focused Approach
Marco Cancino, Gabriela Díaz
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 22, Nº. 2, 2020, págs. 115-130
Shaping learner contributions in the efl language classroom: a conversation analytic perspective
Marco Cancino
Lenguas modernas, ISSN-e 0719-5443, ISSN 0716-0542, Nº 49 (Primer semestre), 2017, págs. 53-76
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados