Periodo de publicación recogido
|
|
|
The impact of policy settings on language education in Australian schools: a comparative analysis of language enrolments and attrition in New South Wales and Victoria
Antonia Rubino, John Hajek
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 25, Nº. 3, 2024, págs. 306-329
Language competence, choice and attitudes amongst Italo-Australian youth
Antonia Rubino
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 42, Nº. 3, 2021, págs. 275-290
Linguistic practices and language attitudes of second-generation Italo-Australians
Antonia Rubino
International journal of the sociology of language, ISSN 0165-2516, Nº. 180, 2006, págs. 71-88
Dall' italo-australiano all'italiano:: apprendimento linguistico fra gli scolari della seconda generazione
Antonia Rubino
Rassegna Italiana di Linguistica Applicata, ISSN 0033-9725, Vol. 21, Nº. 3, 1989, págs. 87-106
Flourishing in Spanish: promoting students' wellbeing in second language Spanish class
J. Diaz Martinez, A. Gadd, Antonella Strambi, A. Luzeckyj, Antonia Rubino
Edulearn 18. 10th International Conference on Education and New Learning Technology: (Palma, 2nd-4th of July, 2018). Conference proceedings / coord. por Luis Gómez Chova, A. López Martínez, I. Candel Torres, 2018, ISBN 978-84-09-02709-5, pág. 6223
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados