InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Evelyn Bosma, Arthur Bakker, Linda Zenger, Elma Blom
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 38, Nº 1, 2023, págs. 225-247
Structural priming and cross-linguistic influence in L2 comprehension of Dutch relative clauses and PP-attachments: Differences between German and English learners of Dutch
Evelyn Bosma, Seda Ayçiçek, Momo Mikawa, Melissa Müller, Ella Visser, Gerrit Jan Kootstra
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 27, Nº. 6, 2023, págs. 908-924
A code-switching asymmetry in bilingual children: Code-switching from Dutch to
Evelyn Bosma, Elma Blom
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 23, Nº. 6, 2019, págs. 1431-1447
The effect of bilingualism on Frisian‐Dutch bilingual children’s reading: an eye‐tracking study
Evelyn Bosma, Naomi Nota
Exploring the lexicon of bilingual and plurilingual learners: lexical availability and vocabulary acquisition, 2018, ISBN 978-84-09-05164-9, págs. 35-36
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados