Periodo de publicación recogido
|
|
|
Immersive virtual reality in education
Matt Bower, Morris S. Y. Jong
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 51, Nº. 6, 2020, págs. 1981-1990
Technology‐mediated learning theory.
Matt Bower
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1035-1048
By design: Professional learning ecologies to develop primary school teachers' makerspaces pedagogical capabilities.
Michael Stevenson, Matt Bower, Garry Falloon, Anne Forbes, Maria Hatzigianni
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 3, 2019, págs. 1260-1274
A critical analysis of technology‐enhanced learning design frameworks.
Matt Bower, Panos Vlachopoulos
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 6, 2018, págs. 981-997
Novice teacher technology‐enhanced learning design practices: The case of the silent pedagogy.
Giang N. H. Nguyen, Matt Bower
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 49, Nº. 6, 2018, págs. 1027-1043
Collaborative learning across physical and virtual worlds: Factors supporting and constraining learners in a blended reality environment.
Matt Bower, Mark J. W. Lee, Barney Dalgarno
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 2, 2017, págs. 407-430
Deriving a typology of Web 2.0 learning technologies.
Matt Bower
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 4, 2016, págs. 763-777
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados