Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language Teacher Cognition in Applied Linguistics Research: Revisiting the Territory, Redrawing the Boundaries, Reclaiming the Relevance.
Magdalena Kubanyiova, Anne Feryok
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 435-449
Beyond Cognition to Commitment: English Language Teaching in South Korean Primary Schools.
Ian Moodie, Anne Feryok
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 450-469
Adopting a Cultural Portfolio Project in Teaching German as a Foreign Language: Language Teacher Cognition as a Dynamic System.
Anne Feryok, Jo Oranje
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 546-564
The impact of TESOL on maths and science teachers
Anne Feryok
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 62, Nº 2, 2008, págs. 123-130
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados