Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language teacher education in the age of ambiguity: Educating responsive meaning makers in the world
Magdalena Kubanyiova
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 1, 2020, págs. 49-59
Magdalena Kubanyiova, Graham Crookes
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 100, Nº 0, 2016, págs. 117-132
Language Teacher Cognition in Applied Linguistics Research: Revisiting the Territory, Redrawing the Boundaries, Reclaiming the Relevance.
Magdalena Kubanyiova, Anne Feryok
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 435-449
The Role of Teachers' Future Self Guides in Creating L2 Development Opportunities in Teacher-Led Classroom Discourse: Reclaiming the Relevance of Language Teacher Cognition.
Magdalena Kubanyiova
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 99, Nº 3, 2015, págs. 565-584
The challenges of researching language teachers: What research manuals don’t tell us
Valerie Hobbs, Magdalena Kubanyiova
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 12, Nº. 4, 2008, págs. 495-513
Rethinking Research Ethics in Contemporary Applied Linguistics: The Tension Between Macroethical and Microethical Perspectives in Situated Research
Magdalena Kubanyiova
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 4, 2008, págs. 503-518
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados