Periodo de publicación recogido
|
|
|
The cultures of contemporary instructional design scholarship: Part two: Developments based on constructivist and critical theory foundations
Jerry Willis
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 51, Nº. 3, 2011, págs. 3-17
The cultures of contemporary instructional design scholarship: Part one: Developments based on behavioral and cognitive science foundations
Jerry Willis
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 51, Nº. 1, 2011, págs. 3-20
A general set of procedures for constructivist lnstructional design: The new r2d2 model
Jerry Willis, Kristin Wright
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 40, Nº. 2, 2000, págs. 5-20
Jerry Willis
Educational technology: The magazine for managers of change in education, ISSN 0013-1962, Vol. 53, Nº. 4, 2013 (Ejemplar dedicado a: A general issue covering varied aspects of educational technology), págs. 52-54
Es reseña de:
On reflection: An essay on technology, education, and the status of thought in the 21st century
Ellen Rose
Toronto : Canadian Scholars' Press, 2013
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados