Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Lifelong learning: Formal, non‐formal and informal learning in the context of the use of problem‐solving skills in technology‐rich environments.
H. Nygren, K. Nissinen, Raija Hämäläinen, Bram De Wever
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 50, Nº. 4, 2019, págs. 1759-1770
Correction to: Using feedback requests to actively involve assessees in peer assessment: effects on the assessor’s feedback content and assessee’s agreement with feedback
Michiel Voet, Mario Gielen, Ruth Boelens, Bram De Wever
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 4, 2018, págs. 771-773
Using feedback requests to actively involve assessees in peer assessment: Effects on the assessor’s feedback content and assessee’s agreement with feedback
Michiel Voet, Mario Gielen, Ruth Boelens, Bram De Wever
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 33, Nº 1, 2018 (Ejemplar dedicado a: Promoting learning by leveraging the collaborative nature of formative peer assessment with instructional scaffolds / coord. por Jan-Willem Strijbos, Astrid Wichmann), págs. 145-164
Towards a differentiated and domain-specific view of educational technology: An exploratory study of history teachers' technology use.
Michiel Voet, Bram De Wever
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 48, Nº. 6, 2017, págs. 1402-1413
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados