InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Investigating How Teachers’ Formative Assessment Practices Change Across a Year
Timothy N. Abell, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 98, Nº 9, 2021, págs. 2799-2808
Timothy N. Abell, Hannah Sevian
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 12, 2020, págs. 4255-4267
Development of the Enthalpy and Entropy in Dissolution and Precipitation Inventory
Timothy N. Abell, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 9, 2019, págs. 1804-1812
Macroscopic Observations of Dissolving, Insolubility, and Precipitation: General Chemistry and Physical Chemistry Students’ Ideas about Entropy Changes and Spontaneity
Timothy N. Abell, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 3, 2019, págs. 469-478
Dissolving Salts in Water: Students’ Particulate Explanations of Temperature Changes
Timothy N. Abell, Stacey Lowery Bretz
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 4, 2018, págs. 504-511
Trispyrazolylborate Complexes: An Advanced Synthesis Experiment Using Paramagnetic NMR, Variable-Temperature NMR, and EPR Spectroscopies
Timothy N. Abell, Robert McCarrick, Stacey Lowery Bretz, David L. Tierney
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 12, 2017, págs. 1960-1964
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados