InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Spectroscopy Unlocked: An Escape Room Activity for Introductory Chemistry Courses
Mariam Mahomed, Lakshmi Sisodia, Dylan P. Williams, Barbara Villa Marcos
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 101, Nº 6, 2024, págs. 2570-2575
Harvey D. Broad, Niamh Carey, Dylan P. Williams, Richard A. R. Blackburn
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 100, Nº 2, 2023, págs. 664-671
vPBL: Developing a Facilitated Remote Approach to Problem Based Learning
Dylan P. Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 4, 2022, págs. 1642-1650
Prelaboratory Technique-Based Simulations: Exploring Student Perceptions of Their Impact on In-Class Ability, Preparedness, and Emotional State
Stephen R. George Williams, Richard A. R. Blackburn, Shane M. Wilkinson, Dylan P. Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 99, Nº 3, 2022, págs. 1383-1391
Inspirational Chemists: A Student Conference Activity to Raise Awareness of Diversity and Inclusion in the Chemical Sciences
Dylan P. Williams, Khalku Karim
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 11, 2020, págs. 4039-4043
Go Fischer: An Introductory Organic Chemistry Card Game
Georgia L. Battersby, Corey Beeley, Danielle R. Bagaley, Harrison D. Barker, Harvey D. Broad, Niamh C. Carey, Edward S. Chambers, Daria Chodaczek, Richard A. R. Blackburn, Dylan P. Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 97, Nº 8, 2020, págs. 2226-2230
Preparing Students for Practical Sessions Using Laboratory Simulation Software
Richard A. R. Blackburn, Barbara Villa Marcos, Dylan P. Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 96, Nº 1, 2019, págs. 153-158
Prediction! The VSEPR Game: Using Cards and Molecular Model Building To Actively Enhance Students’ Understanding of Molecular Geometry
Erlina A. Rahman, Chris Cane, Dylan P. Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 95, Nº 6, 2018, págs. 991-995
Learn on the Move: A Problem-Based Induction Activity for New University Chemistry Students
Dylan P. Williams
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 94, Nº 12, 2017, págs. 1925-1928
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados