InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Travelling and discovering new destinations after the Covid-19’s lockdown: the role of routines and habits
Ana Pinto Borges, António Lopes de Almeida, Elvira Vieira, Matheus Belucio
Enlightening Tourism: a pathmaking journal, ISSN-e 2174-548X, n. 1, 2022, págs. 70-93
Social networks in the non-profit sector: Social support practices
Márcio Oliveira, José Oliveira, Ana Pinto Borges, João Lopes
International review on public and nonprofit marketing: official publication of the International Association on Public and Nonprofit Marketing, ISSN 1865-1984, Vol. 18, Nº. 4, 2021, págs. 523-552
Que princípios éticos devem definir o estabelecimento de prioridades entre doentes?
Micaela Pinho, Ana Pinto Borges
Revista crítica de ciencias sociais, ISSN-e 2182-7435, ISSN 0254-1106, Nº. 113, 2017, págs. 129-148
Marketing communication and sport tourism: application of empathy mapping to spectator football tourism
Jorge Remondes, Ana Pinto Borges
aDResearch: Revista Internacional de Investigación en Comunicación, ISSN 1889-7304, Nº. 13, 2016 (Ejemplar dedicado a: La Comunicación en el Sector Turístico), págs. 10-35
Customer satisfaction and expenditure behaviour in musical festivals: The optimus primavera sound case study
Ana Pinto Borges, Paula Rodrigues, Álvaro Matias
Tourism economics: the business and finance of tourism and recreation, ISSN 1354-8166, Vol. 22, Nº. Extra 4, 2016 (Ejemplar dedicado a: Spatial and sectorial impact studies in tourism ), págs. 825-833
COVID Crisis and the Impact on Smart Tourism, Sustainable Development and Local Communities
Paula Rodrigues, Mónica Gómez Suárez, Ana Margarida Brochado, Mónica Veloso Huertas, Ana Pinto Borges, Álvaro Matias
Business Under Crisis, Volume III: Avenues for Innovation, Entrepreneurship and Sustainability / Demetris Vrontis (ed. lit.), Alkis Thrassou (ed. lit.), Yaakov Weber (ed. lit.), M. Riad Shams (ed. lit.), Evangelos Tsoukatos (ed. lit.), Leonidas Efthymiou (ed. lit.), 2022, ISBN 978-3-030-76582-8, págs. 157-179
Determinants of Tourist Expenditure: the Role of Tourists' Happiness with a Destination
Ana Pinto Borges, Elvira Vieira, Ana Maria Reis
Nuevas estrategias para un turismo sostenible / coord. por Julián Mora Aliseda, Rui Alexandre Castanho, João Vidal Carvalho, António Abreu, 2022, ISBN 978-84-1124-802-0, págs. 147-159
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados