Periodo de publicación recogido
|
|
|
Rivers of multilingual reading: exploring biliteracy experiences among 8-13-year old heritage language readers
Sabine Little
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 45, Nº. 2, 2024, págs. 323-336
‘Half of who you are’: Parent and child reflections on the emotional experiences of reversing familial
Sabine Little
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 27, Nº. 2, 2023 (Ejemplar dedicado a: Emotions and Multilingualism in Family Language Policy), págs. 217-231
Whose heritage?: What inheritance?: conceptualising family language identities
Sabine Little
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 23, Nº. 2, 2020, págs. 198-212
‘Is there an app for that?’: Exploring games and apps among heritage language families
Sabine Little
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 40, Nº. 3, 2019, págs. 218-229
Inquiry-based learning and technology—supporting institutional TEL within one pedagogical context.
Sabine Little
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 39, Nº. 3, 2008, págs. 422-432
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados