InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Using different carrots: How incentivization affects proficiency testing outcomes
Susan Gass, Koen Van Gorp, Paula Winke
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 2, 2019, págs. 216-236
Self‐assessment: How reliable is it in assessing oral proficiency over time?
Wenyue Ma, Paula Winke
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 52, Nº. 1, 2019, págs. 66-86
Future directions in assessment: influences of standards and implications for language learning
Troy L. Cox, Margaret E. Malone, Paula Winke
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 51, Nº. 1, 2018, págs. 104-115
Assessing the Validity of ACTFL Can-Do Statements for Spoken Proficiency: a Rasch Analysis
Magda Tigchelaar, Ryan P. Bowles, Paula Winke, Susan Gass
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 50, Nº. 3, 2017, págs. 584-600
An Investigation Into Second Language Aptitude for Advanced Chinese Language Learning.
Paula Winke
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 1, 2013, págs. 109-130
Factors Influencing the Use of Captions by Foreign Language Learners: An Eye-Tracking Study.
Paula Winke, Susan M. Gass, Tetyana Sydorenko
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 97, Nº 1, 2013, págs. 254-275
Self-Esteem and Foreign Language Learning edited by RUBIO, FERNANDO.
Paula Winke
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 93, Nº 2, 2009, págs. 308-309
Motivation, Language Attitudes and Globalisation: A Hungarian Perspective by DÖRNYEI, ZOLTÁN, KATA CSIZÉR, & NÓRA NÉMETH
Paula Winke
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 92, Nº 3, 2008, págs. 478-479
Ha sido reseñado en:
Motivation, Language Attitudes and Globalisation: A Hungarian Perspective: Zoltán Dörnyei, Kata Csizér and Nóra Németh
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 17, Nº. 2, 2008, págs. 175-178
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados