Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Effects of home language environment on inhibitory control in bilingual three-year-old children
Josje Verhagen, Hanna Mulder, Paul P. M. Leseman
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 1, 2017, págs. 114-127
Self-concept mediates the relation between achievement and emotions in mathematics
Jojanneke P. J. Van der Beek, Sanne H. G. Van der Ven, Evelyn H. Kroesbergen, Paul P. M. Leseman
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 87, Nº. 3, 2017, págs. 478-495
The home language environment of monolingual and bilingual children and their language proficiency
Anna F. Scheele, Paul P. M. Leseman, Aziza Y. Mayo
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 31, Nº 1, 2010, págs. 117-140
Home Support for Bilingual Development of Turkish 4–6-year-old Immigrant Children in the Netherlands: Efficacy of a Home-based Educational Programme
Paul P. M. Leseman, C. Van Tuijl
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 22, Nº. 4, 2001, págs. 309-324
Bilingual Vocabulary Development of Turkish Preschoolers in the Netherlands
Paul P. M. Leseman
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 21, Nº. 2, 2000, págs. 93-112
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados