InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
EFL writers’ cognitive engagement with AWE feedback
Ralf Gießler
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 33, Nº. 2, 2024, págs. 428-445
Teacher language awareness and cognitive linguistics (CL): building a CL-inspired perspective on teaching lexis in EFL student teachers
Ralf Gießler
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 21, Nº. 1-2, 2012 (Ejemplar dedicado a: AWARENESS MATTERS: LANGUAGE, CULTURE, LITERACY. SELECTED PAPERS FROM THE 10TH INTERNATIONAL CONFERENCE OF THE ASSOCIATION FOR LANGUAGE AWARENESS, UNIVERSITY OF KASSEL, JULY 2010), págs. 113-135
Cognitive apprenticeship as a tool for materials development in an EFL teacher education project
Ralf Gießler, Janine Schledjewski, Daniel Becker
5th International Conference on Higher Education Advances (HEAd' 19) / Josep Domènech i de Soria (ed. lit.), Paloma Merello Giménez (ed. lit.), Elena de la Poza Plaza (ed. lit.), Desamparados Blázquez (ed. lit.), Raúl Peña Ortiz (ed. lit.), 2019, ISBN 978-84-9048-661-0, págs. 111-118
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados