Periodo de publicación recogido
|
|
|
Biscriptal bilingualism differentially affects segmentation of cross-language homophones: Evidence from Hindi and English users
Jyotsna Vaid, Hsin-Chin Chen, Chaitra Rao
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 26, Nº. 1, 2022 (Ejemplar dedicado a: Language Effects on Cognition in Bilinguals), págs. 13-30
A video annotation learning approach to improve the effects of video learning
Po-Sheng Chiu, Hsin-Chin Chen, Yueh-Min Huang, Chia-Ju Liu, Ming-Chi Liu, Ming-Hsun Shen
Innovations in education and teaching international, ISSN 1470-3297, Vol. 55, Nº 4, 2018, págs. 459-469
Does formal training in translation/interpreting affect translation strategy?: Evidence from idiom translation
Yeh-Zu Tzou, Jyotsna Vaid, Hsin-Chin Chen
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 20, Nº 3, 2017, págs. 632-641
Effect of language proficiency and degree of formal training in simultaneous interpreting on working memory and interpreting performance: Evidence from Mandarin–English speakers
Yeh-Zu Tzou, Zohreh Eslami, Hsin-Chin Chen, Jyotsna Vaid
International Journal of Bilingualism: interdisciplinary studies of multilingual behaviour, ISSN 1367-0069, Vol. 16, Nº. 2, 2012 (Ejemplar dedicado a: Cognitive processes in simultaneous interpreters), págs. 213-227
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados