InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The Association between Parental Educational Expectations and School Functioning among Young People with Disabilities: A Longitudinal Investigation
Alexander W. O’Donnell, Gerry Redmond, Joanne Arciuli, Sally Robinson, Jennifer Skattebol, Parimala Raghavendra, Cathy Thomson, Joanna J. J. Wang, Eric Emerson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 89, Nº. 1, 2022, págs. 60-78
Effects of ABRACADABRA literacy instruction on children with autism spectrum disorder
Benjamin Bailey, Joanne Arciuli, R.J. Stancliffe
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 109, Nº. 2, 2017, págs. 257-268
Individual Differences in Statistical Learning Predict Children's Comprehension of Syntax
Evan Kidd, Joanne Arciuli
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 87, Nº. 1, 2016, págs. 184-193
Use of “um” in the deceptive speech of a convicted murderer
Gina Villar, Joanne Arciuli, David Mallard
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 33, Nº 1, 2012, págs. 83-95
“Um, I can tell you're lying”: Linguistic markers of deception versus truth-telling in speech
Joanne Arciuli, David Mallard, Gina Villar
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 31, Nº 3, 2010, págs. 397-411
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados