InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Are Paraprofessionals Being Hired to Replace Special Educators?: A Study of Paraprofessional Employment
Tiffany L. Fisher, Paul T. Sindelar, Dennis Kramer, Elizabeth Bettini
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 88, Nº. 3, 2022, págs. 302-315
Explaining the decline in Special Education Teacher Employment From 2005 to 2012
Jim Dewey, Paul T. Sindelar, Elizabeth Bettini, Erling E. Boe, Michael S. Rosenberg, Chris Leko
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 83, Nº. 3, 2017, págs. 315-329
Envisioning the future of special education personnel preparation in a standards-based era
Melinda M. Leko, Mary T. Brownell, Paul T. Sindelar, Mary Theresa Kiely
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 82, Nº. 1, 2015, págs. 25-43
Mentoring in action: The interplay among professional assistance, emotional support, and evaluation
Maya Israel, Margaret L. Kamman, Erica D. McCray, Paul T. Sindelar
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 81, Nº. 1, 2014, págs. 45-63
Cost effectiveness of alternative route special education teacher preparation
Paul T. Sindelar, James F. Dewey, Michael S. Rosenberg, Nancy L. Corbett, David Denslow, Babik Lotfinia
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 79, Nº. 1, 2012, págs. 25-42
Special education teacher quality and preparation: Exposing foundations, constructing a new model
Mary T. Brownell, Paul T. Sindelar, Mary Theresa Kiely, Louis C. Danielson
Exceptional children, ISSN-e 2163-5560, ISSN 0014-4029, Vol. 76, Nº. 3, 2010 (Ejemplar dedicado a: Changing conceptions of special education), págs. 357-377
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados