InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Designing (and) making teachers: using design to investigate the impact of maker-based education training on pre-service STEM teachers
Steven Weiner, Micah Lande, Shawn Jordan
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 36, no. 2, 2020 (Ejemplar dedicado a: Clive L. Dym Mudd Design Workshop XI Design Education and Practice – How Process Matters), págs. 702-711
The engineer of 2020, in the making: understanding how young adults develop maker identities and the implications for education reform
Steven Weiner, Micah Lande, Shawn Jordan
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 34, no. Extra 2 (Parte B), 2018, págs. 833-842
Additive innovation in design thinking and making
Shawn Jordan, Micah Lande
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. Extra 3 (Parte B ), 2016 (Ejemplar dedicado a: Mudd Design Workshop IX. Design Thinking in Design Education ), págs. 1438-1444
The impact of design swapping on student design sketch quality
Shawn Jordan, Nielsen Pereira, Odesma Dalrymple
The International journal of engineering education, ISSN-e 0949-149X, Vol. 32, no. 5 (Parte A), 2016, 1898 págs.
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados