Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Language experiences, evaluations and emotions (3Es): analysis of structural models of multilingual identity for language learners in schools in England
Linda Fisher, Michael Evans, Karen Forbes, Angela Gayton, Y. C. Liu, Dieuwerke Rutgers
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 21, Nº. 1, 2024, págs. 418-438
Participative multilingual identity construction in the languages classroom: a multi-theoretical conceptualisation
Linda Fisher, Michael Evans, Karen Forbes, Angela Gayton, Yongcan Liu
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 17, Nº. 4, 2020, págs. 448-466
Bilingual education and L3 learning: metalinguistic advantage or not?
Dieuwerke Rutgers, Michael Evans
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 7, 2017, págs. 788-806
Language Awareness in a Bidialectal Setting: The Oral Performance and Language Attitudes of Urban and Rural Students in Cyprus
Androula Yaikoumetti, Michael Evans, Edith Esch
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 14, Nº. 4, 2005, págs. 254-260
Measuring gains in pupils’ foreign language competence as a result of participation in a school exchange visit: the case of Y9 pupils at three comprehensive schools in the UK
Michael Evans, Linda Fisher
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 9, Nº. 2, 2005, págs. 173-192
An emended joke in Gerald of Wales
Michael Evans
Journal of the Warburg and Courtauld Institutes, ISSN 0075-4390, Nº 61, 1998, págs. 253-254
An Investigative Study into Pupils' Perceptions of Europe
Anne Convery, Michael Evans, Simon Green, Ernesto M Acaro, Janet Mellor
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 18, Nº. 1, 1997, págs. 1-16
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados