InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Learning as an epistemic activity
Tobias Richter, Simon P. Tiffin Richards
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 47, Nº 1, 2024, págs. 3-48
Mere plausibility enhances comprehension: The role of plausibility in comprehending an unfamiliar scientific debate
Johanna Abendroth, Tobias Richter
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 113, Nº. 7, 2021, págs. 1304-1322
Text-belief consistency effect in adolescents´ comprehension of multiple documents from the Web
Johanna Abendroth, Tobias Richter
Journal for the Study of Education and Development, Infancia y Aprendizaje, ISSN-e 1578-4126, ISSN 0210-3702, Vol. 43, Nº 1, 2020 (Ejemplar dedicado a: How adolescents read and learn on the Web: Internal and external factors / Cómo leen y aprenden los adolescentes en la red: factores internos y externos), págs. 60-100
Effects of text-belief consistency and reading task on the strategic validation of multiple texts
Johanna Maier, Tobias Richter
European journal of psychology of education, ISSN-e 1878-5174, ISSN 0256-2928, Vol. 31, Nº 4, 2016, págs. 479-497
Signaling in expository hypertexts compensates for deficits in reading skill
Johannes Naumann, Tobias Richter, Jürgen Flender, Ursula Christman, Norbert Groeben
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 99, Nº. 4, 2007, págs. 791-807
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados