InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
He Says, She Says: Mothers and Children Remembering the Same Events.
Qi Wang, Qingfang Song
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 89, Nº. 6, 2018, págs. 2215-2229
Telling the Tale and Living Well: Adolescent Narrative Identity, Personality Traits, and Well-Being Across Cultures
Elaine Reese, Ella Myftari, Helena M. McAnally, Yan Chen, Tia Neha, Qi Wang, Fiona Jack, Sarah-Jane Robertson
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 2, 2017, págs. 612-628
Research and trends in mobile learning from 1976 to 2013: A content analysis of patents in selected databases.
Feng-Kuang Chiang, Gaoxia Zhu, Qi Wang, Zhenfeng Cui, Su Cai, Shengquan Yu
British journal of educational technology, ISSN 0007-1013, Vol. 47, Nº. 6, 2016, págs. 1006-1019
Maternal Discussions of Mental States and Behaviors: Relations to Emotion Situation Knowledge in European American and Immigrant Chinese Children
Stacey N. Doan, Qi Wang
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 5, 2010, págs. 1490-1503
Qi Wang, Yi Shao, Yexin Jessica Li
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 2, 2010, págs. 555-567
“When I Was Little”: Childhood Recollections in Chinese and European Canadian Grade School Children
Carole Peterson, Qi Wang, Yubo Hou
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 80, Nº. 2, 2009, págs. 506-518
10. The cultural self in mind and action
Qi Wang, Jessie Bee Kim Koh, Yang Yang
Conceptual and applied approaches: to self in culture in mind / coord. por Tia G.B. Hansen, Kristine Jensen de López, Peter Berliner, 2015, ISBN 978-87-7112-101-8, págs. 257-270
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados