InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Helping the One You Hurt: Toddlers’ Rudimentary Guilt, Shame, and Prosocial Behavior After Harming Another
Jesse D. K. Drummond, Stuart I. Hammond, Emma Satlof-Bedrick, Whitney E. Waugh, Celia A. Brownell
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 88, Nº. 4, 2017, págs. 1382-1397
Mine or Yours? Development of Sharing in Toddlers in Relation to Ownership Understanding
Celia A. Brownell, Stephanie S. Iesue, Sara R. Nichols, Margarita Svetlova
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 84, Nº. 3, 2013, págs. 906-920
Toddlers’ Prosocial Behavior: From Instrumental to Empathic to Altruistic Helping
Margarita Svetlova, Sara R. Nichols, Celia A. Brownell
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 6, 2010, págs. 1814-1827
The Head Bone’s Connected to the Neck Bone: When Do Toddlers Represent Their Own Body Topography?
Celia A. Brownell, Sara R. Nichols, Margarita Svetlova, Stephanie Zerwas, Geetha B. Ramani
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 81, Nº. 3, 2010, págs. 797-810
“So Big”: The Development of Body Self-Awareness in Toddlers
Celia A. Brownell, Stephanie Zerwas, Geetha B. Ramani
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 78, Nº. 5, 2007, págs. 1426-1440
Becoming a Social Partner With Peers: Cooperation and Social Understanding in One- and Two-Year-Olds
Celia A. Brownell, Geetha B. Ramani, Stephanie Zerwas
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 77, Nº. 4, 2006, págs. 803-821
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados