InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Decentring ELT: teacher associations as agents of change
Darío Luis Banegas, Deborah Bullock, Richard Kiely, Kuchah Kuchah, Amol Padwad, Richard Smith, Martin Wedell
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 76, Nº 1, 2022, págs. 69-76
The cultural roots of teacher associations: a case study from India
Amol Padwad
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 70, Nº 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: Focus on teacher associations), págs. 160-169
Innovations in English Language Teaching in India: Trends in Language Pedagogy and Technology
Amol Padwad
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 74, Nº 4, 2020, págs. 515-516
Es reseña de:
Innovations in English Language Teaching in India: Trends in Language Pedagogy and Technology
G. Dalal (ed. lit.), V. Gulati (ed. lit.)
Lexington Books, 2018
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados