InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Age of onset, language dominance and dialectal variation: Catalan copula selection in locative contexts with (non-)eventive subjects
Laia Arnaus Gil
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 20, Nº. 2, 2023, págs. 365-387
Spanish and German as heritage and majority languages in early multilingual acquisition: family language policies and other child-external factors for heritage language competence
Laia Arnaus Gil
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 19, Nº. 2, 2022 (Ejemplar dedicado a: Familial and Educational Language Policies in Interaction: Ideologies and Practices for Language Maintenance in Migration Contexts), págs. 210-232
Code-mixing and language dominance: bilingual, trilingual and multilingual children compared
Meike Poeste, Natascha Müller, Laia Arnaus Gil
International journal of multilingualism, ISSN 1479-0718, Vol. 16, Nº. 4, 2019, págs. 459-491
Adjective placement in bilingual Romance-German and Romance-Romance children
Silvana Rizzi, Laia Arnaus Gil, Valentina Repetto, Jasmin Geveler, Natascha Müller
Studia linguistica: A journal of general linguistics, ISSN 0039-3193, Vol. 67, Nº 1, 2013 (Ejemplar dedicado a: The acquisition of linguistic variation), págs. 123-147
The role of (older) siblings in the acquisition of heritage languages: Early Catalan-German bilingualism in Germany
Amelia Jiménez Gaspar, Laia Arnaus Gil
Cultura en transició: estudis culturals a la catalanística / coord. por Teresa Pinheiro, 2022, ISBN 9783844086454, págs. 165-209
Abira Sivakumar, Natascha Müller, Laia Arnaus Gil
New Trends in Language Acquisition Within the Generative Perspective / coord. por Pedro Guijarro Fuentes, Cristina Suárez Gómez, 2020, ISBN 9789402419313, págs. 165-193
The acquisition of Spanish SER and ESTAR in bilingual and trilingual children: delay and enhancement
Laia Arnaus Gil, Amelia Jiménez Gaspar, Natascha Müller
Language Acquisition and Contact in the Iberian Peninsula / coord. por Alejandro Cuza, Pedro Guijarro Fuentes, 2018, ISBN 9781501516795, págs. 91-124
Acquisitional Advantages of Simultaneous Trilingual Children: The Spanish Copulas SER and ESTAR
Laia Arnaus Gil
Learning and Using Multiple Languages. Current Findings from Research on Multilingualism / coord. por Laura Portolés; María Pilar Safont Jordà (ed. lit.), 2015, ISBN 1-4438-7182-6, págs. 134-154
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados