InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
English-medium instruction in Japanese universities: policy implementation and constraints
Chin Leong Patrick Ng
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 18, Nº. 1, 2017, págs. 57-67
English in the primary classroom in Vietnam: students' lived experiences and their social and policy implications
Chin Leong Patrick Ng, M. Obaidul Hamid, Peter Renshaw
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 17, Nº. 2, 2016, págs. 191-214
Primary school English reform in Japan: policies, progress and challenges
Chin Leong Patrick Ng
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 17, Nº. 2, 2016, págs. 215-225
Mother tongue education in Singapore: concerns, issues and controversies
Chin Leong Patrick Ng
Current issues in language planning, ISSN 1466-4208, Vol. 15, Nº. 4, 2014 (Ejemplar dedicado a: Special Issue: Multilingual education: Programs and provision), págs. 361-375
English through Drama: Creative Activities for Inclusive ELT Classes
Chin Leong Patrick Ng
ELT journal: An international journal for teachers of English to speakers of other languages, ISSN 0951-0893, Vol. 71, Nº 3, 2017, págs. 393-395
Es reseña de:
English through Drama: Creative Activities for Inclusive ELT Classes
S. Hillyard
Helbling Languages, 2016
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados