Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Student–Teacher Relationships and Students' Externalizing and Internalizing Behaviors: A Cross‐Lagged Study in Secondary Education.
Debora Roorda, Helma M. Y. Koomen
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 92, Nº. 1, 2021, págs. 174-188
Teachers’ self-efficacy in relation to individual students with a variety of social–emotional behaviors: A multilevel investigation
Marjolein Zee, Peter F. de Jong, Helma M. Y. Koomen
Journal of educational psychology, ISSN-e 1939-2176, ISSN 0022-0663, Vol. 108, Nº. 7, 2016, págs. 1013-1027
Can closeness, conflict, and dependency be used to characterize students' perceptions of the affective relationship with their teacher?: Testing a new child measure in middle childhood
Helma M. Y. Koomen, Francine C. Jellesma
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 4, 2015, págs. 479-497
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados