InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Negation processing in Chinese–English bilinguals: insights from the Stroop paradigm and an orientation task
Haoruo Zhang, Yi Wang, Norbert Vanek
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 10, 2022, págs. 3711-3728
From “No, she does” to “Yes, she does”: Negation processing in negative yes–no questions by Mandarin speakers of English
Haoruo Zhang, Norbert Vanek
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 42, Nº 4, 2021, págs. 937-967
Towards a credibility revolution in bilingualism research: Open data and materials as stepping stones to more reproducible and replicable research
Cylcia Bolibaugh, Norbert Vanek, Emma Marsden
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 24, Nº 5, 2021, págs. 801-806
Facilitative effects of learner-directed codeswitching: evidence from Chinese learners of English
Xiye Zhu, Norbert Vanek
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 20, Nº. 7, 2017, págs. 773-787
Convergence of temporal reference frames in sequential bilinguals: event structuring unique to second language users
Norbert Vanek, Henriette Hendriks
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 18, Nº 4, 2015, págs. 753-768
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados