InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Plurilingual pedagogy in the Japanese language classroom: benefits and challenges for creating more equitable classroom practices
Eiko Gyogi
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 9, 2022, págs. 3289-3302
Multimodality in translation: a look into EFL and JSL classrooms
Eiko Gyogi, Vivian Lee
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 31, Nº. 2, 2022, págs. 232-249
tepping into others’ shoes: Beginner students as cultural mediators
Eiko Gyogi
Translation and translanguaging in multilingual contexts, ISSN-e 2352-1813, ISSN 2352-1805, Vol. 4, Nº. 2, 2018, págs. 223-247
Children's agency in language choice: a case study of two Japanese-English bilingual children in London
Eiko Gyogi
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 18, Nº. 6, 2015, págs. 749-764
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados