InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Adoptive Gay Father Families: A Longitudinal Study of Children's Adjustment at Early Adolescence.
Anja L. McConnachie, Nadia Ayed, Sarah Foley, Michael E. Lamb, Vasanti Jadva, Fiona Tasker, Susan Golombok
Child development, ISSN 0009-3920, Vol. 92, Nº. 1, 2021, págs. 425-443
School readiness in children with special educational needs and disabilities: Psychometric findings from a new screening tool, the Brief Early Skills, and Support Index
Claire Hughes, Sarah Foley, Naomi White, Rory T. Devine
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 4, 2018, págs. 606-627
Family support and gains in school readiness: A longitudinal study
Claire Hughes, Naomi White, Sarah Foley, Rory T. Devine
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Vol. 88, Nº. 2, 2018, págs. 284-299
Measuring the foundations of school readiness: Introducing a new questionnaire for teachers – The Brief Early Skills and Support Index (BESSI)
Claire Hughes, Irenee Daly, Sarah Foley, Naomi White, Rory T. Devine
British journal of educational psychology, ISSN 0007-0998, Nº. 3, 2015, págs. 332-356
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados