InstitucionesÁrea de conocimientoPeriodo de publicación recogido
|
|
|
Eva Marie Koch, Bram Bulté, Alex Housen, Aline Godfroid
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 44, Nº 5, 2023, págs. 750-783
Learning second language morphosyntax in dialogue under explicit and implicit conditions: An experimental study with advanced adult learners of German
Eva Marie Koch, Johanna F. de Vos, Alex Housen, Aline Godfroid, Kristin Lemhöfer
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 5, 2023, págs. 984-997
The interface of explicit and implicit second-language knowledge: A longitudinal study
Kathy Minhye Kim, Aline Godfroid
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 26, Nº 4, 2023, págs. 709-723
Testing the role of processing speed and automaticity in second language listening
Bronson Hui, Aline Godfroid
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 42, Nº 5, 2021, págs. 1089-1115
Should We Listen or Read? Modality Effects in Implicit and Explicit Knowledge
Kathy Minhye Kim, Aline Godfroid
Modern language journal, ISSN 0026-7902, Vol. 103, Nº 3, 2019, págs. 648-664
Incidental vocabulary learning in a natural reading context: an eye-tracking study
Aline Godfroid, Jieun Ahn, Ina Choi, Laura Ballard, Yaqiong Cui, Suzanne Johnston, Shinhye Lee, Abdhi Sarkar, Hyung-Jo Yoon
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 21, Nº 3, 2018 (Ejemplar dedicado a: Themed section: Priming paradigms in bilingualism research), págs. 563-584
Automatization in second language sentence processing: a partial, conceptual replication of Hulstijn, Van Gelderen, and Schoonen's 2009 study
Hyojung Lim, Aline Godfroid
Applied psycholinguistics, ISSN 0142-7164, Vol. 36, Nº 5, 2015, págs. 1247-1282
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados