Periodo de publicación recogido
|
|
|
Castañeda’s third prong redux: the achievement of Arizona’s english language learners after proposition 203
Kate Mahoney, Karen E. Lillie, Kellie Rolstad, Jeff MacSwan, Natalie DuBois, Tom Haladyna
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 25, Nº. 9, 2022, págs. 3199-3213
Academic English as standard language ideology: A renewed research agenda for asset-based language education
Jeff MacSwan
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 24, Nº. 1, 2020, págs. 28-36
Jeff MacSwan
Lingua: International review of general linguistics, ISSN 0024-3841, Nº 217, 2019, págs. 101-108
Bilingual Learners and the Purposes of Language Assessment
Kellie Rolstad, Jeff MacSwan, Natalia Guzmán
Miríada hispánica, ISSN 2171-5718, Nº. 10, 2015 (Ejemplar dedicado a: Educación y bilingüismo), págs. 207-224
Naturalistic and elicited data in grammatical studies of codeswitching
Jeff MacSwan, Kara T. McAlister
Studies in Hispanic and Lusophone linguistics, ISSN-e 2199-3386, ISSN 1939-0238, Vol. 3, Nº. 2, 2010, págs. 521-532
The architecture of the bilingual language faculty: evidence from intrasentential code switching
Jeff MacSwan
Bilingualism: Language and cognition, ISSN 1366-7289, Vol. 3, Nº 1, 2000 (Ejemplar dedicado a: Aneta Pavlenko New approaches to concepts in bilingual memory)
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados