Periodo de publicación recogido
|
|
|
TESOL Quarterly Research Guidelines
Ahmar Mahboob, Brian Paltridge, Aek Phakiti, Elvis Wagner, Sue Starfield, Anne Burns, Rodney H. Jones, Peter I. De Costa
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 50, Nº. 1, 2016, págs. 42-65
Teaching and testing L2 Spanish listening using scripted vs. unscripted texts
Elvis Wagner, Paul D. Toth
Foreign language annals, ISSN 0015-718X, Vol. 47, Nº. 3, 2014, págs. 404-422
"Co-constructing" Explicit L2 Knowledge with High School Spanish Learners through Guided Induction
Paul D. Toth, Elvis Wagner, Kara Moranski
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 34, Nº 3, 2013, págs. 279-303
English learners left behind: standardized testing as language policy
Elvis Wagner
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 6, 2009, págs. 721-725
Zoltán Dörnyei: The psychology of the language learner: Individual differences in second language acquisition
Elvis Wagner
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 11, Nº. 4, 2007, págs. 506-509
Es reseña de:
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados