Periodo de publicación recogido
|
|
|
"The shipment kind salutes". "Marry Cnristmas!": Aspects de I'acquisition du plurilinguisme ti I'écrit
Giuseppina Cortese
Français dans le monde. Recherches et applications, ISSN 0994-6632, Nº. 34, 2003 (Ejemplar dedicado a: Vers une compétence plurilingue), págs. 67-87
Cognition, métacognitiion, traduction
Giuseppina Cortese
Français dans le monde. Recherches et applications, ISSN 0994-6632, Nº. 8, 1990 (Ejemplar dedicado a: ACQUISITION ET UTILISATION D'UNE LANGUE ÉTRANGÈRE. L'APPROCHE COGNITIVE), págs. 124-133
From Receptive to Productive in Post-Intermediate EFL Classes: A Pedagogical Experiment
Giuseppina Cortese
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 19, Nº. 1, 1985, págs. 7-26
English for academic purposes:: a reading course for students of political sciences
Giuseppina Cortese
Rassegna Italiana di Linguistica Applicata, ISSN 0033-9725, Vol. 11, Nº. 1-2, 1979, págs. 125-150
Giuseppina Cortese, Philip Riley
Domain-specific English: textual practices across communities and classrooms / coord. por Giuseppina Cortese, Philip Riley, 2002, ISBN 3-906768-98-8, págs. 11-38
My 'Doxy' is not Your 'Doxy': Doing Corpus Linguistics as Collaborative Design
Giuseppina Cortese
Domain-specific English: textual practices across communities and classrooms / coord. por Giuseppina Cortese, Philip Riley, 2002, ISBN 3-906768-98-8, págs. 367-411
Domain-specific English: textual practices across communities and classrooms
coord. por Giuseppina Cortese, Philip Riley
Peter Lang USA, 2002. ISBN 3-906768-98-8
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados