Periodo de publicación recogido
|
|
|
Aligning English Language Testing With Curriculum
Marcela Palacio, Sandra Gaviria Sabbah, James Dean Brown
Profile: Issues in Teachers' Professional Development, ISSN 1657-0790, ISSN-e 2256-5760, Vol. 18, Nº. 2, 2016 (Ejemplar dedicado a: PROFILE Issues in Teachers' Professional Development), págs. 63-77
James Dean Brown
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 26, Nº. 4, 1992, págs. 629-664
Statistics as a Foreign Language�Part 1: What to Look for in Reading Statistical Language Studies
James Dean Brown
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 25, Nº. 4, 1991, págs. 569-586
Do English and ESL Faculties Rate Writing Samples Differently?
James Dean Brown
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 25, Nº. 4, 1991, págs. 605-628
Improving ESL Placement Tests Using Two Perspectives
James Dean Brown
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 23, Nº. 1, 1989, págs. 65-84
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados