InstitucionesPeriodo de publicación recogido
|
|
|
The effect of instruction on pragmatic routines in academic discussion
Kathleen Bardovi- Harlig
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 19, Nº. 3, 2015, págs. 324-350
Awareness of meaning of conventional expressions in second-language pragmatics
Kathleen Bardovi- Harlig
Language awareness, ISSN 0965-8416, Vol. 23, Nº. 1-2, 2014 (Ejemplar dedicado a: Language Awareness for our Multicultural World: Selected papers from the 11th International Conference of the Association for Language Awareness, Concordia University, Montreal, July 2012), págs. 41-56
The Role of Lexical Aspect in the Acquisition of Tense and Aspect
Kathleen Bardovi- Harlig, Dudley W. Reynolds
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 29, Nº. 1, 1995, págs. 107-132
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados