Periodo de publicación recogido
|
|
|
Framing Bilingual Classroom Discourse: Lessons from Hong Kong Secondary School English Classes
Martha C. Pennington
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 2, Nº. 1, 1999, págs. 53-73
Bringing off-stage ‘noise’ to centre stage: a lesson in developing bilingual classroom discourse data
Martha C. Pennington
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 3, Nº. 2, 1999, págs. 85-116
Reorienting the teaching universe: the experience of five first-year English teachers in Hong Kong
Martha C. Pennington, Jack C. Richards
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 1, Nº. 2, 1997, págs. 149-178
Martha C. Pennington
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 29, Nº. 4, 1995, págs. 705-732
Approaches to Faculty Evaluation for ESL
Martha C. Pennington
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 23, Nº. 4, 1989, págs. 619-646
Martha C. Pennington, Jack C. Richards
TESOL quarterly: a journal for teachers of English to speakers of other languages and of standard English as a second dialect, ISSN 0039-8322, Vol. 20, Nº. 2, 1986, págs. 207-226
Martha C. Pennington
Language teaching research, ISSN 1362-1688, Vol. 2, Nº. 1, 1998, págs. 87-91
Es reseña de:
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados