Instituciones
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Atoms versus Nuclei: The Author of Logic Lessons Lost Responds
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 88, Nº 4, 2011, págs. 382-382
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 87, Nº 9 (September), 2010, págs. 901-902
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 85, Nº 4, 2008, págs. 490-491
The Physics Teacher: The Four States of Matter Solid, Squishy, Liquid, and Gas.
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 4, 2007, pág. 588
Textbook Error: Short Circuiting an Electrochemical Cell.
Judith M. Bonicamp, Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 84, Nº 4, 2007, págs. 731-734
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 83, Nº 4, 2006, pág. 548
The Physics Teacher: Black Boxes, Frozen Lakes, and What = mc<sup>2</sup>?
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 11, 2005, págs. 1611-1612
The Physics Teacher: Sliders, Staircases, and Seduction
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 82, Nº 2, 2005, pág. 200
The Physics Teacher: Chemistry and Physics Teachers Have a Lot in Common
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 81, Nº 4, 2004, págs. 466-467
Mary B. Nakleh, P. K. Thamburaj, Roy W. Clark, José E. Cortés-Figueroa, Todd P. Silverstien, Eric Malina
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 81, Nº 4, 2004, págs. 485-487
Roy W. Clark, Todd Silverstein
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 81, Nº 3, 2004, pág. 335
Three-Dimensional Model for Water
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 81, Nº 1, 2004, pág. 34
The Physics Teacher: To a Physics Teacher a Mass Is Mass. To a Chemistry Teacher a Mass Is a Mess
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 80, Nº 1, 2003, pág. 14
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 12, 2002, págs. 1421-1422
The Physics Teacher: The Overlap of Chemistry and Physics
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 79, Nº 2, 2002, pág. 154
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 12, 2001, pág. 1595
The Physics Teacher: Faraday as a Lecturer
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 78, Nº 4, 2001, pág. 449
Roy W. Clark, Judith M. Bonicamp
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 77, Nº 12 (December), 2000, págs. 1558-1559
Roy W. Clark
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 12, 1999, págs. 1612-1613
Roy W. Clark, Volker B.E. Thomsen
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 76, Nº 9, 1999, pág. 1180
Roy W. Clark, Judith M. Bonicamp
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 75, Nº 9, 1998, págs. 1182-1185
Digital Capacitance Meters in the Physical Chemistry Lab
Roy W. Clark, Michael J. Smith
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 75, Nº 6 (June), 1998, págs. 768-768
From Titration Data to Buffer Capacities:: A Computer Experiment for the Chemistry Lab or Lecture
Roy W. Clark, Gary D. White, Judith M. Bonicamp, Exum D. Watts
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 72, Nº 8 (August), 1995, págs. 746-750
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados