Periodo de publicación recogido
|
|
|
Measuring motivations for popular music concert attendance
Alicia Kulczynski, Stacey Baxter, Tamara Young
Event management, ISSN 1525-9951, Vol. 20, No. 2, 2016, págs. 239-254
White eyes are the window to the pure soul: Metaphorical association and overgeneralization effects for spokespeople with limbal rings
Jasmina Ilicic, Stacey M. Baxter, Alicia Kulczynski
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 33, Nº 4, 2016, págs. 840-855
Names versus faces: : examining spokesperson-based congruency effects in advertising
Jasmina Ilicic, Alicia Kulczynski, Stacey Baxter
European Journal of Marketing, ISSN-e 1758-7123, Vol. 49, Nº. 1-2, 2015, págs. 62-81
Healthy kids: : Examining the effect of message framing and polarity on children'S attitudes and behavioral intentions
Jessica Wyllie, Stacey Baxter, Alicia Kulczynski
Journal of advertising, ISSN 0091-3367, Vol. 44, Nº 2, 2015, págs. 140-150
Revisiting the automaticity of phonetic symbolism effects
Stacey M. Baxter, Alicia Kulczynski, Jasmina Ilicic
International journal of research in marketing, ISSN 0167-8116, Vol. 31, Nº 4, 2014, págs. 448-451
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados