Periodo de publicación recogido
|
|
|
Expansive learning in teachers’ professional development: a case study of intercultural and bilingual preschools in Chile
Rukmini Becerra-Lubies, Manka M. Varghese
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 22, Nº. 8, 2019, págs. 940-957
Manka M. Varghese
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 36, Nº. 1, 2015 (Ejemplar dedicado a: Race and language learning in multicultural Canada), págs. 94-96
Bilingual Teachers-in-the-making in Urbantown
Manka M. Varghese
Journal of multilingual and multicultural development, ISSN 0143-4632, Vol. 27, Nº. 3, 2006, págs. 211-224
Janina Brutt-Griffler, Manka M. Varghese
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 7, Nº. 2-3, 2004, págs. 93-101
Professional Development for Bilingual Teachers in the United States: A Site for Articulating and Contesting Professional Roles
Manka M. Varghese
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 7, Nº. 2-3, 2004, págs. 222-237
Manka M. Varghese, K. Billmyer
Applied linguistics, ISSN 0142-6001, Vol. 21, Nº 4, 2000, págs. 517-552
Undergraduates in a second language: challenges and complexities of academic literacy development
Manka M. Varghese
International journal of bilingual education and bilingualism, ISSN 1367-0050, Vol. 12, Nº. 5, 2009, págs. 599-601
Es reseña de:
Undergraduates in a second language: challenges and complexities of academic literacy development
Ilona Leki
New York : Lawrence Erlbaum Associates, 2007
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados