InstitucionesAclaración de materia/profesión
Periodo de publicación recogido
|
|
|
Sonic Interaction Design for Science Education
R. Michael Winters, Brianna J. Tomlinson, Bruce N. Walker, Emily B. Moore
Ergonomics in Design: The Quaterly of Human Factors Applications, ISSN 1064-8046, Vol. 27, Nº. 1, 2019 (Ejemplar dedicado a: Sonic Information Design: Theory, Methods, and Practice, Part 2), págs. 5-10
ConfChem Conference on Interactive Visualizations for Chemistry Teaching and Learning: An Introduction
Robert E. Belford, Emily B. Moore
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 6, 2016, págs. 1140-1141
ConfChem Conference on Interactive Visualizations for Chemistry Teaching and Learning
Yuen Ying Carpenter, Emily B. Moore, Katherine K. Perkins
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 6, 2016, págs. 1150-1151
ConfChem Conference on Interactive Visualizations for Chemistry Teaching and Learning: The Cutting Edge—Educational Innovation, Disability Law, and Civil Rights
Emily B. Moore, Paul D. Grossman
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 6, 2016, págs. 1154-1155
ConfChem Conference on Interactive Visualizations for Chemistry Teaching and Learning: Accessibility for PhET Interactive Simulations—Progress, Challenges, and Potential
Emily B. Moore
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 93, Nº 6, 2016, págs. 1160-1161
PhET Interactive Simulations: Transformative Tools for Teaching Chemistry
Emily B. Moore, Julia M. Chamberlain, Robert Parson, Katherine K. Perkins
Journal of chemical education, ISSN 0021-9584, Vol. 91, Nº 8, 2014, págs. 1191-1197
Esta página recoge referencias bibliográficas de materiales disponibles en los fondos de las Bibliotecas que participan en Dialnet. En ningún caso se trata de una página que recoja la producción bibliográfica de un autor de manera exhaustiva. Nos gustaría que los datos aparecieran de la manera más correcta posible, de manera que si detecta algún error en la información que facilitamos, puede hacernos llegar su Sugerencia / Errata.
© 2001-2024 Fundación Dialnet · Todos los derechos reservados